vineri, 23 februarie 2018

Cât de provocatoare este provocarea de a face provocări

Vedere din București. Ninsoare liniștită în luna lui Făurar, cu Dâmbovița, pescăruși și Aeul din Piața Unirii . Foto: Calin Hera
Ne apropiem vertigions de ultima Provocare a lunii februarie. Care se numește ORAȘUL BISECT.



Întrucât am constatat că miercurea viitoare va pica în 28 februarie, m-am grăbit să verific dacă avem de a face cu un an bisect. N-a fost să fie. Asta e. Dar cum ar fi să avem un Oraș bisect?

Ce înseamnă asta? Habar n-am. Dar e o provocare reală. În mod cert. Iar MfC înseamnă o mână bună de oameni care pot răspunde creativ, inteligent, surprinzător, la această Provocare.

Am zis să vă aduc aminte. Fiindcă nu mai este atât de mult timp.

În altă ordine de idei, am înregistrat o sugestie și vă întreb: cum ar fi să facem, în mod excepțional, o Joie fără cuvinte de 1 martie? Cu subiect 1 martie, cum altfel? #Decât întreb. 

Și vă provoc, fiindcă știu cât de provocatoare este această provocre, să propuneți provocări pentru luna martie.

2 comentarii:

  1. Ofer solutie!! :)))) Gratuit.
    Habar nu am cum ar arata un oras bisect (aveam cateva idei - dar nu am gasit nicio poza dintr-un 29 februarie.... how cruel is that).

    Ma gandesc ca se pot gasi acum suficiente tarabe inzapezite la targul de martisoare -- eu vad cateva vis-a-vis, in piata centrala.

    Ideea e simpla - iarna intra peste primavara e ca si cum am avea un an bisect, dar usor nedefinit (nu doar acel 29, o zi) -asta se rasfrange automat asupra orasului.. ceva de genul.

    Cat despre martie si martisor (in general), luati aminte ce va spune un Martisor autentic: martisoarele se ofera toata luna... :D. Nu doar pe 1 :P. De exemplu pe 22!! Aham ;)

    (Si apropo de teme - ar fi dragut la una dintre ele sa fie chiar martisoare primite sau preferate, poate facute chiar de participanti). Si la alta martisoare nemartisoare si foarte kitchioase... hahahahahaha.

    Pe miercuri !!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fix la asta mă gândeam și eu, că Orașul bisect este ceea ce trăim de câțiva ani încoace, respectiv iarna care începe în februarie și lovește cu putere de Mărțișor. Superfain! ;)

      Ștergere