miercuri, 11 octombrie 2017

Ce oraș frumos, zău așa! (MfC29)

Vedere din București. Râul Dâmbovița văzut din Piața Unirii. Foto: Calin Hera
Orașul e un Univers. Cu bune, cu rele. Oamenii faini văd mereu frumosul. Sau măcar interesantul. Extrag din ceea ce îi înconjoară lucrurile din care se poate învăța ceva. Orice.


Vedere din București. Trecători spre Hanul lui Manuc. În plan secund, biserica Sf. Anton de lângă Curtea Veche. Foto: Calin Hera


Provocarea de astăzi asta e: CE ORAȘ FRUMOS!

Vedere din București. Trecere de pietoni, a doua zi după ploaie. Vedere spre Hanul lui Manuc. Foto: Calin Hera


Abia aștept să vedem cu ce oraș frumos are de a face fiecare dintre voi.




Și nu uitați: avem și o pagină de Facebook, treceți și pe acolo!

De știut. Miercurea fără cuvinte este un fenomen inițiat în România de Carmen și continuat de mine, alături de frumoșii prieteni ai acestei adevărate sărbători a blogosferei.

Supliment, Alexandru Andrieș, Ce oraș frumos!



32 de comentarii:

  1. Help!

    Acest loc de întâlnire săptămânal are nevoie de ajutor.

    În afară de prezența voastră în tabelul MfC, ca răspuns la Provocări, pentru care vă mulțumesc și fără de care Miercurea fără cuvinte nu ar mai exista, simt nevoia de ajutor atât la capitolul idei de teme = Provocări, cât și la ținut spatele.

    Mai precis, au fost zile în care am postat mai târziu decât trebuia (programare defectuoasă sau lipsa ei), ba chiar, a fost o miercure neagră în care tabelul nu a apărut. Ideea este că ar fi excelent dacă în admin-ul acestui blog ar mai fi cel puțin încă o persoană din cele foarte apropiate de fenomenul MfC, care să poată prelua, la nevoie, din responsabilități și glorie :).

    Cam asta e cu help-ul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uuuf... E ajutorul pe care ezit sa il ofer deoarece sunt inconsecventa, din motive independente de vointa mea (si mai sunt si atehnica atunci cand e vorba despre computere, tabele si altele de gen) :(
      (din cine stie ce motiv, nu pot programa postari - am incercat de cateva ori si... au aparut dupa ce le-am postat "normal" - un alt motiv pentru care ezit, pentru ca s-ar putea sa nu fiu pe faza la miezul noptii)

      Sper sa se ofere cineva pentru ca imi dau seama ca ai destul de multe de facut - in general - si cand oboseala se acumuleaza timpul pare ca devine si mai scurt si, cumva, ceea ce este o placere risca sa devina... un strop de disconfort.
      Iti doresc sa ai o zi buna! :)

      Ștergere
    2. Mulțumesc. Apreciez mult faptul că ai propus câteva teme/Provocări foarte faine.

      Ștergere
    3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
  2. Nu te pot contrazice! E un oras taaaaare frumos - cu toata inghesuiala de peste zi (aglomeratia face parte din farmecul orasului)! :) Si nu l-am mai vizitat de prea mult timp!
    Happy WW!

    "Fabrici si uzine..." Unde, unde?! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mdaaa... Pe acolo e frumos...

    PS Ar fi culmea să propun teme, eu care sunt rebela grupului :)) În locul tău, aș renunța la teme și aș lăsa să posteze din nou fiecare ce vrea. Ar spori diversitatea, numărul surprizelor, gradul de interes și, poate, numărul de participanți. În plus, aș reaminti printr-o frază că nu e interzisă distribuirea pe rețele a postărilor care plac. ;)

    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred că opinia majoritară a celor care mai vin pe aici este pro-Provocare. Aș fi mâhnit dacă ar exista o legătură directă între existența Provocărilor și micșorarea numărului de participanți la MfC.

      Știu că este vina organizatorului pentru scăderea numărului, deci a diversității, dar nu cred că e vina ideii de Provocare (care nu e obligatorie).

      Nu am înțeles problema distriburii pe rețele.

      Ștergere
  4. Ar fi culmea sa nu zic ca-i frumos Bucurestiul ... acolo m-am nascut! :))

    Happy WW!

    Ca teme, eu propun:
    Bunici si nepoti
    Tinerii de astazi
    Hai la bâlci! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu m-am născut în București, îmi place. îmi plac multe locuri, dar de multe ori îmi vine să plec și să tot plec.

      P.S. Am reținut propunerile. Mulțumesc.

      Ștergere
  5. Superbe fotografii!
    O zi de miercuri cât mai plăcută să ai,Călin!

    RăspundețiȘtergere
  6. N-am apucat să văd prea mult din București... dar știu că e frumos. :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  7. Răspunsuri
    1. La pozitia 10 linkul e cel de miercurea trecuta. Graba strica treaba. :)))

      Ștergere
    2. Am observat. Dar am revăzut cu plăcere imaginile cu câini și pisici.

      Ștergere
  8. Cred ca unde avem radacinile, senzatia de frumos apare oricum ar fi...
    Din motive personale, cred ca anul acesta un ajutor ar fi imposibil. Dar exista in viata si imprevizibilul... Asa ca un ajutor este din partea mea doar in faza de promisiune tarzie, din pacate.

    Happy WW, Calin!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa cum ziceam mai sus, rădăcinile sunt în altă parte, Bucureștiul e doar un altoi pentru mine.

      P.S. Îmi convin și promisiunile târzii :)

      Ștergere
  9. Am uitat sa spun ca eu prefer "fara" teme, chiar daca le consider cumva niste jaloane...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Jaloanele nu strică, îmi place să cred. Câtă vreme nu îngrădesc libertatea. Iar „jaloanele” MfC sunt, așa cum le zice numele, niște Provocări.

      Ștergere
  10. Aş ajuta cu mare drag dar, aşa cum a spus şi Diana, sunt atehnică şi n-aş fi în stare să rezolv eventualele probleme apărute.

    Văzând fotografiile tale şi ascultând melodia, mi-am amintit de o alta tare dragă mie chiar dacă Bucureştiul e tare departe de mine şi nu l-am văzut decât o dată: Tu, Bucureşti, oraş al poeziei, grădina mea cu mii de trandafiri...

    RăspundețiȘtergere
  11. O temă faină, care m-a trimis cu gândul, imediat ce am citit-o, la melodia lui... Andrieș! Ce m-am bucurat să regăsesc această melodie veselă, în articol. Cu ce plăcere ascultam albumele lui Andrieș în anii de studenție... Mie mi-a plăcut ideea cu temele/provocări, căci a „forțat” cumva imaginația și creativitatea, în zone la care nu m-aș fi gândit. Mi-a plăcut și flexibilitatea inițiatorului acestei idei, căci dacă cineva nu și-a putut pregăti tema și a postat altceva, n-a fost niciun bai.
    Un lucru nu îmi place deloc: că am prea puțin timp, mereu mai puțin și nici la ora aceasta nu am apucat să mă înscriu și eu în tabel cu tema de azi. De câteva săptămâni ajung printre „codași”, aproape de „spartul târgului”. Ce se întâmplă cu timpul ăsta de nu ne mai ajunge deloc? Ufff! Nu vreau să mă plâng ca o babă văicăreață, dar chiar așa e...
    Numai bine și o seară frumoasă! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anul acesta a fost mai scurt, bag mâna în foc, dragă Alex.

      Ai dreptate, nu-i bai dacă cineva nu răspunde la Provocare, fie pentru că nu vrea, fie pentru că nu poate atunci sau fie că nu mai știe care e Provocarea. Până la urmă, Provocare e doar un pretext. Ne jucăm. Ne jucăm frumos.

      Ștergere
    2. O, da! Cu adevărat ne „jucăm” frumos. Și recunosc că pentru mine acest joc este o adevărată terapie!
      Mulțumiri, dragă Călin! :-)

      Ștergere
  12. Bucurestiul chiar reprezinta un paradox ...
    Cineva imi spunea ca e cea mai urata capitala europeana dar cu cele mai frumoase, surprinzatoare si inexplicabile lucruri :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu știu care ar fi superlativele Bucureștiului. Dar îmi plac multe. Poate chiar mai multe decât îmi displac.

      Ștergere
  13. Cat de frumosi sunt norii din aceste fotografii - parca spun povesti, cine stie, poate chiar despre Bucurestii de alta-data :).
    Eu ajung ceva mai tarziu, ma urnesc mai greu... si inca mai am o gramada de povesti in imagini de miercuri (ca tot am zis mai sus de povesti) de recuperat. Dar cu drag, voi incerca sa pun umarul, cand cu prezenta la apel si ma voi gandi si la provocari. :D
    Cu drag,
    rux

    RăspundețiȘtergere
  14. Apreciez orice întâlnire cu prietenii dragi ai Miercurii fără cuvinte. În special cu aceia cu care, cum se spune, copilărim împpreună de atât de mult timp.

    RăspundețiȘtergere