miercuri, 16 august 2017

Priveliște de pe Acoperișul României (MfC21)

Priveliște de pe Acoperișul României, vf. Moldoveanu (2.544 m). Foto: Calin Hera
Astăzi e ziua în care ne-așternem cu spor la plimbare. Avem de oferit priveliști. Avem de admirat. De tăiat respirația.



20 de comentarii:

  1. Asteapta ca norii sa invaluie totul sau... priveste norii care sunt asemenea unui văl care se ridica. :)
    Superba imaginea imortalizata.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa. Jocul norilor pe creastă este ca o operă de artă, care se desăvârșește sub ochii tăi, când ești acolo. Se face și se desface.

      Ștergere
  2. Ce frumos se vede România de pe acest „acoperiș” al României”. Superbă priveliște. Am ajuns odată acolo, dar am prins o zi cu nori și... n-am văzut mare lucru.
    Numai bine și o zi frumoasă!

    PS. Mulțumesc pentru înscrierea în tabel. Azi noapte am avut probleme cu netul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E păcat când ajungi pe vârf si nu ai priveliște, dar satisfacția efortului răsplătit nu ți-o ia nimeni, nici măcar un vălătuc de negură.

      Ștergere
  3. Așa de sus încă nu am urcat. :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  4. E bine acolo sus, cu capul in nori! :)
    Frumoasa imagine!
    Happy WW, Calin!

    RăspundețiȘtergere
  5. Superbă fotografie!
    O zi minunată îți doresc,Călin!

    RăspundețiȘtergere
  6. Răspunsuri
    1. Ah. Îmi cer încă o dată iertare pentru săptămana trecută.

      Ștergere
    2. Se întâmplă ca uneori să intervină și altele... Apropo, pe Wordpress există posibilitatea de a programa articolele, nu se poate și aici?

      Ștergere
    3. Ba da, bineînțeles că există această posibilitate. La care am recurs adeseori. Atât că de data asta evenimentele au luat o întorsătură care m-a împiedicat până și să programez în ziua și la ora la care îmi făcusem rutina să o fac. De aceea zic: dacă poate cineva să dea o mână de ajutor măcar la momente de cumpănă, ar fi minunat.

      Ștergere
    4. Dacă mai eram în facultate, te ajutam cu mare drag. Acum programul meu e foarte încurcat :(

      Ștergere
    5. Of, ar trebui să fim toată viața la facultate.

      Ștergere
  7. Taie respiraţii priveliştea asta!
    Bine te-am regăsit!

    RăspundețiȘtergere