miercuri, 2 august 2017

Verde crud, miros de aer proaspăt (MfC20)

Căpițe de fân pe dealurile dintre bisericile fortificate din Transilvania. Foto: Călin Hera
În mijlocul unei veri caniculare, astăzi este momentul potrivit pentru AER PROASPĂT. Aceasta este Provocarea MfC.





Și nu uitați: avem și o pagină de Facebook, treceți și pe acolo!

De știut. Miercurea fără cuvinte este un fenomen inițiat în România de Carmen și continuat de mine, alături de frumoșii prieteni ai acestei adevărate sărbători a blogosferei.

NOTĂ. Avem și o listă a edițiilor precedente a Miercurii fără Cuvinte.


19 comentarii:

  1. Ce-mi place mirosul de fân proaspăt cosit! :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt din Maramures si daca mi-e dor de ceva , atunci acel "ceva" este mirosul de fan dimineata , proaspat cosit :)
    Happy WW

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu știu alții cum sunt, dar eu simt aer proaspăt în plămâni numai când aud „Maramureș”. Nu știu de ce :)

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. M-au frapat întinderile cu noul tip de căpiță. Și era un aer!

      Ștergere
  4. Ziua bună!
    Frumoasă și răcoroasă temă. La ce călduri cumplite avem prin rașele patriei, doar în natură mai găsim asemenea oaze de răcoare și liniște. Parcă se și simte aici mireasma ierbii cosite.
    Numai bine și o zi superbă! :-)

    RăspundețiȘtergere
  5. Superbă fotografie,mi-e dor de mirosul fânului proaspăt cosit!
    O zi de miercuri cât mai frumoasă,Călin!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În clipa asta îmi pare atât de rău de toți aceia care au alergie la fânul proaspăt cosit...

      Ștergere
  6. Modelul asta gen rulou, nu l-am mai vazut!
    Faina imaginea!
    Happy WW, Calin!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se pare că prinde teren tot mai mult. Chiar am discutat cu niște agricultori care plăteau între 50 de bani și 1 leu pe rulou celui care le „cosește” astfel fânul și le alcătuiește noua căpiță de fân. Plus 1 leu pentru transportul până acasă. Mai ieftin ca braga.

      Ștergere
    2. Ce fel de plata e asta? Mi se pare complet bizar!

      Ștergere
  7. E un aer de agricultura moderna.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  8. O viata simpla fara stres si fara nebuneala din marile orase. M-as muta in secunda doi fara nicio retinere !

    RăspundețiȘtergere
  9. In pauza de pranz, iesim uneori la plimbare pe terenul unui centru de cercetare si spuneam deunazi unui coleg algerian ca asa miroase vara la noi. El imi zice ca stie ce-mi miroase mie si cauta printre buruieni un fir de Coada soricelului si mi-o intinde spunand ca parfumul din iarba care-mi place atat de mult e dat de aceasta planta banala. Si asta era. Fiecare la randul lui vine din copilaria lui ca dintr-o tara.
    Csilla/Montréal

    RăspundețiȘtergere