miercuri, 17 octombrie 2018

Parfum de bărbat

Poate că a fost o simplă coincidență, nu știu, sau poate doar șarmul meu inepuizabil și atunci ivit, dar lucrurile cam așa au stat: eram mai tânăr, destul de neexperimentat și mereu îndrăgostit. O întâlnisem de câteva ori, îmi picase cu tronc (ca să spun așa) de prima oară, dar pur și simplu nu mă băga în seamă...

...până într-o zi când, nu știu ce m-a apucat...

... dar am intrat într-un magazin de parfumuri. Nu erau prea multe prin București în vremea aceea. e foarte posibil ca acesta să fi fost primul.

Cei care nu s-au născut în ultimii 15-20 de ani știu ce vreau să spun: prima impresie când intri întâia oară într-un magazin de parfumuri e copleșitoare. Te simți învăluit din toate părțile de miresme care mai de care mai seducătoare. Ești purtat, fermecat, dus de colo colo, îți sunt gâdilate toate simțuril. Parcă plutești, parcă ai fi nimerit într-un harem în care toate femeile vor fi fost cel puțin finaliste la ultimele 3-4 concursuri Miss Univers (dacă mi-e permisă comparația).

Pe scurt, am fost zgâlțâit pe dinăuntru, poate că și pe dinafară, de toată acea bogăție de miresme, de toată atmosfera plăcută olfactiv. Aproape că m-a dat gata. Să rămân nu puteam, să plec pur și simplu, nici atât.

Dar m-am ținut tare. Am observat după aceea, de foarte multe ori, oameni încercând, încercând felurite parfumuri, ieșind din parfumerii ca o simfonie (proastă) de mirosuri ce se bat cap în cap.

Eu am mers la primul raft, am pus mâna pe prima sticluță care mi-a căzut sub ochi și aia a fost.

Ne-am intersectat din întâmplare, jur că nu am pândit-o sau ceva de genul ăsta. Mă și grăbeam, aveam un deadline. Ea nu știu ce treabă avea, ce o adusese acolo, în acea zi, la acea oră, în acel loc și ce i-a venit de mi-a zâmbit. Zâmbetul acela care se iscă, sălășluiește în ochi ca un licăr ștrengar, apoi încrețește buzele imperceptibil. M-a oprit din loc, mi-a dat curaj, m-a făcut să mă simt mare.

O jumătate de oră mai târziu, ne plimbam ținăndu-ne de mână. A fost iubirea studenției mele.

Desigurm am cucerit-o cu șarmul meu irezistibil (sic!), dar totul a început cu acel parfum, pe care îl folosesc și astăzi.

(P)
Singura grijă, acum, nu e ce parfum să-mi aleg, ci de unde să-l cumpăr cel mai convenabil. Am aflat astfel că Infinite Love prezintă o gamă variantă de parfumuri de damă, bărbătești, dar și unisex. Cu magazine în București, în restul țării, dar și online și cu o echipă de profesioniști alături cei de la Infinite Love sunt pregătiți să te ajute să-ți găsești parfumul favorit din peste 200 de esențe.


Infinite Love consideră că esența pe care o folosești te definește. Nu sticla, nu eticheta, nu prețul, ci esența. Dacă și tu ești de acord sigur îți vei găsi esența preferată printre diversele categorii de parfumuri, potrivite pentru orice anotimp, ocazie și moment al zilei, pregătite special pentru tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu