marți, 2 ianuarie 2018

Copilărim în prima săptămână din 2018 (MfC1)

Vedere din București. Cui nu-i plac baloanele colorate, umplute cu heliu? Foto: Calin Hera
Să începem Anul Nou cum se cuvine, adică în mintea copiilor. Orice ar însemna asta. Căci prima Provocare a anului este aceasta: COPILĂRIM (îți mulțumim că ne-ai inspirat, Rux!, pentru că ne arăți în fiecare săptămână, cel puțin, „o lume magică, unde elementele răului nu au ce căuta”).
Haideți să vedem cum copilărește fiecare!

Vedere din București. Loc de joacă în Parcul Tineretului, în așteptarea copiilor. Foto: Calin Hera


P.S. M-aș bucura, și ar fi o încurajare, dacă v-ați aminti de MfC și ați aduce, cu drag, linkurile postărilor voastre în tabelul de mai jos (anunțați-i pe toți prietenii, care n-au mai trecut de mult pe aici):



Vedere din București. Raftul cu plușuri. Foto: Calin Hera


Și nu uitați: avem și o pagină de Facebook, treceți și pe acolo!

De știut. Miercurea fără cuvinte este un fenomen inițiat în România de Carmen și continuat de mine, alături de frumoșii prieteni ai acestei adevărate sărbători a blogosferei.




30 de comentarii:

  1. "Tentatii" la tot pasul - pentru un copil este dificil, zau asa... Si eu sunt inca ... un copil :D.
    Si baloane, si carusel.. si plusuri!!
    La multi ani - sa e aduca 2018 sanatate, pace si bucuria de intalnirilor din miercurile cele fara de (prea multe) cuvinte :D!
    Cu drag
    rux

    ps: alaturi de dl Calu (de plus... :P)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :O .... vaaaai eu acum am vazut ca figurez in textul de mai sus. Recunosc ca am intrat (chiar la 4:33) sa ma inscriu - pentru ca da, uneori copiii mmai au si insomnii.. pf pf pf. si chiar nu am fost pe faza - eram atat de preocupata sa ma bucur de imagini incat nu am zarit :O.
      Ahh multumesc eu mult :D. <3

      Ștergere
    2. Tentația câtorva cuvinte măcar :)
      Da, e greu să rezisti la baloane colorate, plușuri, carusel. Om în toată firea fiind.

      Ștergere
    3. Dacă, tu ai provocat nebunia de azi :)

      Ștergere
  2. Cred ca unicornul este favoritul meu!
    La Multi Ani, Calin, tie si tuturor celor care isi exprima ideile aici! Sa avem un Nou An cat de copilaros ni-l dorim! :D
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  3. In primul rand, La multi ani cu sanatate, Calin! Iti multumim pentru gazduire si imbold!

    Frumoasa tema a ales Rux.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mulți ani, Laura!
      Mulțumesc pentru aprecieri.
      P.S. Eu simt că e nevoie de sprijin pentru MfC.

      Ștergere
    2. A fost o perioada mai aglomerata, dar de-acum ne punem pe treaba.

      Ștergere
    3. Da. Ne punem pe treabă. Bine zis.
      P.S. Reiau rugămintea: dacă este cineva care dorește să împartă cu mine plăcuta povară a ducerii MfC pe noi și înalte culmi, să-mi scrie pe ticorosu@yahoo.com

      Ștergere
  4. Mi-am adus și eu aportul, în felul meu. Ce ar însemna copilăria fără animale? De pluș sau adevărate. ☺

    Happy WW și La Mulți Ani!

    RăspundețiȘtergere
  5. La mulți ani!
    Frumoasă temă! E bine să rămânem mereu copii în suflet :)

    RăspundețiȘtergere
  6. O temă minunată!
    La mulți ani cu sănătate, bucurii și zâmbete de copil! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Copilăria e o temă minunată, o viață aparte. Merită să o cinstim.

      Ștergere
  7. La mulți ani,Călin!
    Un an nou și ferict îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  8. Dragii mei, vă doresc un An Nou așa cum vă doriți. Unul fain. În care sa predomine bucuriile. Inclusiv cele de miercuri :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, la fel! :)
      Sanatate, bucurii, armonie si belsug! :)
      An Nou minunat sa ai, altaturi de toti cei dragi!

      Ștergere
  9. Hei, hop și eu. Nu știu cu ce să încep, dar probabil ar trebui cu tradiționalul: La mulți ani!
    Bun, acum țin să îmi cer scuze că am lipsit ceva timp, dar am avut o perioadă puțin bizară.... să-i zicem, chiar aveam gânduri gen „ce rost are să tot scriu pe blog” (bine c-au trecut).
    Am ales o temă și o imagine diferită pentru postarea mea pentru că mi s-au părut mai potrivite pentru întoarcerea mea în gașca MFC, sper că nu-i o problemă :)
    P.S.
    Bune imagini, ca întotdeauna!

    RăspundețiȘtergere
  10. Cand aveam un alt blog participam la MFC pe blogul intre vis si realitate.
    Ai preluat tu stafeta?
    Adevarul e ca MFC e un obicei prea frumos ca sa-l pierdem. :)
    iwillneverlookback2017

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, am preluat eu, atunci când Carmen, cea care a inițiat Miercurea fără cuvinte, versiunea România și a dus în spate povestea ani în șir, a făcut o strigare.
      M-aș bucura să te reîntorci.

      Ștergere
  11. M-au înveselit imaginile alese de tine!
    La mulţi ani şi un an plin de zâmbete!

    RăspundețiȘtergere
  12. M-am luat cu joaca si-am pierdut notiunea timpului! Am ajuns, m-am invartit un pic in mini-carusel (cred ca e si motivul pentru care vad baloanele usor in ceaţă) :) si - dada! - stau departe de rafturile cu jucarii. :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce frumos povestești mereu, Diana!
      Mărturisesc: acesta este motivul pentru care postez, de o vreme, seturi de trei fotografii. Ca să aflu povestea văzută de tine.
      Mulțumesc.
      La mulți ani și multe happy WW!

      Ștergere